Daca sunteti un marketer, daca detineti o afacere sau daca sunteti un designer grafic ati auzit probabil de noua modalitate de imprimare cea care foloseste tehnica printului UV.
Probabil v-ati intrebat si ce este de fapt printul UV? Cum este aplicat si cum functioneaza? In continuare articolului va vom raspunde la aceste intrebari.
Tehnica printului UV extinde granitele metodelor traditionale de printare digitala, aducand o serie de avantaje, dintre care enumeram calitatea ridicata a imprimarii si imprimarea pe diverse suprafete.
Ce este printul UV, mai exact?
Printul UV are la baza un compus care se aplica pe o hartie umeda ce este apoi uscata instantaneu de catre o lumina ultravioleta. Mai multe tipuri de compusi sunt utilizati pentru acoperirea suprafetei printate, inclusiv polietilena, carbonatul de calciu si caolinitul. Acesti compusi sunt rafinati si amestecati cu produse viscoase care ii ajuta sa adere mai bine. Printul UV poate varia in in functie de suportul pe care este utilizat.
De ce ar trebui sa iti imprimi materialele de marketing in UV?
Exista trei motive principale pentru care ar trebui sa faceti asta. Primul, si cel mai evident, este ca un print UV va v-a imbogati design-ul. Acest lucru, la randul sau, va v-a asigura clientii ca sunteti capabil de a imprima materiale de marketing premium. In al doilea rand, printul UV garanteaza calitatea ridicata a imprimarii.
In cele din urma, printul UV permite printarea pe diverse suprafete permitandu-va diversificarea gamei de obiecte promotionale.
Ce poate fi imprimat UV?
Aproape orice obiect poate fi imprimat prin aceasta noua metoda de imprimare. Noua tehnologie permite realizarea de produse care se diferentiaza cu usurinta de cele clasice și vă ofertă posibilitatea de a vă personaliza biroul său chiar întrega locuință.
Această tehnologie vă oferă posibilități majori când vine vorba despre personalizări și suprafețe. La finalul acestui articol veți găsii câteva idea despre ce puteți personaliza.